fuckingskithål

Nej hu, inget bloggande idag, inge större inlägg nu heller.
Har blivit så sjukt förlyld
Ingen Zumba ikväll för min del med andra ord:(
Proppar istället i mig chips,dipp och cola... och tycker såklart synd om mig själv.
Har varit inne och firat mamma idag... oerhört trevligt var det.
Nu ska jag se klart kungarna, sjukt trist med en massa man redan sett bara.
Fanns väl förmodligen inget mer vettigt av dom att visa, eller vettigt och vettigt, fylla spyor och sex.
Ska snart upp och lägga mig jämte en varm mysig Holly som sover i våran säng ikväll, Crisma hade råkat bli instängd i hennes rum innan vi åkte till stan imorse,6 timmar blev visst för länge att hålla sig så hon hade både bajsat och kissat i hollys säng, stackarn.
Ojojoj...snacka om intressant inlägg, hoppas ni markerar kopierar och klistrar in i anteckningar.

Over and out... snörvel..host...snörvel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0