Ibland är det så jobbigt med rubriker.

Idag mår jag betydligt bättre... thank god, eller thank pills kanske?
Har precis lämnat Holly på dagis, hörde mig för vad som egentligen hade hnt igår på dagis.
När jag träffade henne efter att Mommo hämtat så var hennes ena byxben helt sönder rivet, jag frågade vad som hänt och hennes svar var då:
Ähh...det är ingen fara mamma, jag bara ramlade från trädet.
Ingen fröken som var på dagis för tillfället visste riktigt vad som hänt, men enligt Holly verkade det ju inte vara någon fara.
Snart ska jag hem till syster för att tvätta 10-13, ska tvätta alla sängkläder och gardiner, sen har jag tvätttid här hemma vid 13-16 med för att tvätta vanliga kläder.
Ikväll blir det Munken. Känns helt märkligt på en Torsdag men Seven Streams spelar ju (Addes band) så vi måste ju vara där och stötta:)
Ska bli super kul och jag känner mig riktigt taggad:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har endel att gå igenom faktiskt.. alltså.. ligger foortfarande i fosterställning! det verkar dock inte som det funkar, så jag går å lägger mig igen! jag kommer nog fastna här..



Är det jag som ligger i sängen, eller är det sängen som står under mig? det är ju frågan.. :P

2010-10-07 @ 12:50:57
URL: http://idamariass.wordpress.com
Postat av: Malin Hejdenberg

ååååååååååååååååååååååååååååååååh hade så gärna velat vara med :( men hoppas ni får det riktigt riktigt roligt ::D:D

2010-10-07 @ 21:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0