Im gonna pick the word up and i will drop it on your fucking head

Fredagen var kanon kanon.
Åkte in till stan när Adde kom hem från jobbet och hämtade mamma, förbi Maxi för att köpa hårfärg.
Blonda slingor for me och gyllenblont for Mami.
Körde hem till Slite för att laga mat.
Pasta och pastasås med Lax..jammi.
Holly var superglad för att hon fick hjälpa till med maten. Och inte bara hjälpa till som hon annars gör , röra i grytan och hälla i ingredienser, utan Mommo lät henne få skära laxen i bitar med, SJÄLV! Det va stort för henne:)
När vi ätit den goda maten, jag mamma Holly och Adde, så kom Malin Alexandra och Adam in för att ha fredagsmys med oss.
Ytterst trevligt och barnen hade super kul.
När det va sussa time så gick malin och barnen in till sig och Holly fick sin välling,borstade tänderna och upp i sängen.
Sen blev det fest.
Adde gick in till Tobbes och Annas för att dricka öl med Tobbe,Simon och Macke.
Jag Mamma Malin Anna och Therese satt inne vid vårat och drack vin.
Färgade hår och hade sanslöst kul...ojojoj vad vi skrattade och ojojoj vad knasiga filmer det blev.
Får se om man "vågar" lägga upp någon.
Nu har jag precis pussat min skatt gonatt och ska ta mig ett glas vin och mysa med min extremt bakfulle zombi...(sambo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0