Klappar

Tycker det känns riktigt skönt att ha alla julklappar klara till Holly.
Först tänkte jag att det blir ju sorgligt att inte kunna gå inne i Visby och julhandla.
Men de kommer jag ju göra ändå, det är ju fler än Holly som får julklappar av oss:)
Har köpt en rolig adventskalender till Henne med.
Ivarje lucka får man något litet så som, ringar,tatuering,halsband,barbiekläder,läppsyl,kritor,block m.m






Huuuu, vad många collage det blivit nu.
Och jag som inte ens tycker de e särskillt snyggt med collage, men de e ju smidigt ibland.
Nu får de räcka med collage för resten av månaden.
Haha

Kommentarer
Postat av: Emily

De blev en hel del klappar =)) fast jag var med i ullared så var de ändå spännande o se allt du köpt.

Tycker som du vad de gäller collage, inte så snyggt egentlligen men kul o fixa lite med bilder o ibland väldigt smidigt. Men skulle inte kunna ha bara collage när jag lägger upp bilder, då blir de för tråkigt.

2010-10-14 @ 12:54:30
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0