Kommer bli ännu en Lovely Friday

Holly ligger framför tv.n och kollar på Hemliga Klubben.
Vi ska snart bege oss hem till syster, Wilma va visst Holly sugen.
Märkligt att dom aldrig tröttnar på varandra.
Varje gång dom ses så kramar dom varandra och lyser upp som om dom inte setts på flera dagar, fast det förmodligen var igår.
Sen tar det 2 min sen är "syskon tjaffset" igång.
Men helt ärligt tror jag att dom GILLAR att gnabbas... men vi gillar INTE och lyssna på det. haha
vI SKA KÄKA LITE LUNCH DÄR...oj vad hände? orkar inte ändra
När Adde kommer hem ska jag åka in och hämta min älskade mamma i stan.
Förbi maxi, köpa hårfärg.
Sen hem till oss och laga någon god middag.
Hon skall sova här vid oss i natt... så vi kan mysa heeela kvällen.
Ha fredagsmys med Holly (Adam Alexandra och Malin) sen dricka vin,se idol,färga hår och bara ha det mysigt.
Therese kommer bort när hon har haft sitt mys hemma med sina barn.
Nej nu ska jag tvätta ansiktet och försöka sluta frysa.

Kommentarer
Postat av: Mams

Japps...det ska bli riktigt mysigt :)) puss puss

2010-10-22 @ 12:45:43
Postat av: Ida

ha så mys mina hjärtan!! puss på er!!

2010-10-22 @ 19:55:08
URL: http://idamariass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0