Otroligt tungt.

Idag har det varit en tung dag.
Kl halv 1 åkte vi mot Lärbro för att vara med på Elin Hejdenbergs minnes stund.
Den var jätte jätte vacker och många tårar fälldes, kändes som man ville skrika, gråta hysteriskt.
Men försökte behärska mig.

Men tack familjen Hejdenberg för att ni gjorde det möjligt för oss att få ta ett sista "farväl" av våran vän, eran dotter/syster-

Fikat efter var jätte mysigt men jag mådde så dåligt så jag knappt orkade sitta upp på stolen mot slutet, mår inte illa längre men har rätt hög feber och är jätte jätte matt i kroppen. Ligger bara uppe i sängen och försöker vila upp mig.Så de blir ingen Zumba ikväll heller...skit skit skit.

 

Stackars Stackar mig va?


Kommentarer
Postat av: Ida

Stackars stackars liten :( puss

2010-10-06 @ 22:35:22
URL: http://idamariass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0