Shopping like a maniac

Idag har jag och Malin vandrat på stan hela långa dagen.. varit jätte mysigt att bara gå och strosa, men guuud så mycket snyggt, jag blir fanme tookig.
Vill köpa så mycket, men måste fan sätta någe band på mig.
Köpte Hårfärg,halsband och nagellack och en grej till Holly som hon blev överlycklig för.
En stor leksakstårta som man kunde dekorera som man ville, direkt jag såg den visste jag att hon skulle älska den... just det, ett Hello Kitty natt-set fick hon med.
Såå heta, väntar nu bara på att det ska komma i guld med,fick veta idag att det kommer i början av nov, så då ska jag ha det. 3 st för 79.95 på Vila.
Lindex pris: ?
Lekstugan 160:-
Nu ska jag sätta på kaffe och städa lite medans Holly bakar tårta.
Ikväll e de Zumba!!

Kommentarer
Postat av: Idaa

VA!?! ska du bli orange?? hmm... eh.. snyggt!! :s

2010-10-20 @ 15:49:54
URL: http://idamariass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0