Slut som en klubbad trut.

Ja de e jag det, har städat och fixat idag, varit borta vid syster och barnen en sväng.
Varit i stan och storhandlat, denna handel hamnade på 3000:-,  denna gång.Vet inte hur jag lyckades.
Men nu har vi ALLT vi behöver. Skafferi kyl och frysar är proppfulla, känns riktigt skönt.
Så jag orkar faktiskt inte skriva mer nu, ska slänga mig på soffan och ta det JÄVLIGT lugnt.
Imorgon ska jag försöka lägga in lite nya kort på dom katter som finns kvar.
Dom är ju snart Lev.klara.
Var ju en massa annat jag skulle göra imorgon med, men det orkar jag inte komma ihåg nu.
Hoppas ni får en soft kväll allihopa everybody.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ja du! om jag ändå orka laga mat :P men tack för tipsen! o såg du inte pappas kommentar eller!? han kan ALDRIG tröttna på mig.. så de så!



skönt att du mår bättre hjärtat! saknar dig så in i nordens mkt <3

2010-10-18 @ 23:18:10
URL: http://idamariass.wordpress.com
Postat av: Therese

jaaaaaaaa gud ja, de va hon verkligen värd lilla Holly ;)

2010-10-18 @ 23:30:28
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0