Sorry

Det blev inget bloggande igår som jag hade lovat.
Städade hela dagen och när jag väl kunde koppla av efter att jag hämtat Holly så började jag må dåligt, illamående och frusen.
När jag vaknade imorse var det änn värre.
Men tog mig upp för att fixa kläder och frukost åt Holly och gå och lämna henne på dagis.
Hoppas verkligen jag mår bättre snart, just nu ligger jag i soffan och orkar inte ställa mig för att hämta ett glas med vatten.
Inte det bästa dan att bli sjuk på, det är ju för fan Zumba ikväll, vil inte missa.
Men framförallt så är det Elin minnes gudstjänst... vilken jag kommer gå på även hur dåligt jag än mår.
Man behöver verkligen detta avslut, ett avslut här på jorden iallafall. Och att Elins familj orkar göra det här en gång till är minst sagt beundransvärt.
Och dom gör det endast för alla som inte KUNDE gå på Elins begravning i Lund.
Dom gör det för att vi som inte kunde närvara då ändå ska få säga farväl och hedra hennes minne.
Familjen Hejdenberg... ni är fantastiska, underbara på alla sätt och vis... hela bunten:)


Kommentarer
Postat av: Ida

Usch då gumman, magsjuka? Skönt att du är på andra sidan havet isf ;) Tänker på er lite extra idag! Puss

2010-10-06 @ 16:41:39
URL: http://idamariass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0