Stolt.

Imorse körde jag in Therese, Tyra och Ebba till stan, Therese skulle till hud och ta bort en leverfläck i huvudet, jag,Ebba och Tyra åkte undertiden hem till barnens mommo.
När Therese va klar åt vi lite lunch sen bar det av hem till slite igen.
Jag skulle på utvecklingsamtal för Holly.
Allt va JÄTTE bra med Holly, och jag fick höra mycket MYCKET goda ord:)
Man kan inte annat än att bli mäkta stolt i mamma hjärtat.
Min unge e ju bara BÄST. hahaha.
Wilma följde med oss hem efter dagis.
Nu står hon och Holly och dansar framför Melodifestivalen.
Jag ska göra lite annat:)
"svar till Ella: jämte bilden du ska fixa finns det två grejor där du kan ställa in storlek och skärpa, där fixar du och trixar tills det täcker så mycket du vill att det ska täcka"

Kommentarer
Postat av: Therese

Hallå där.. hon är inte bara din dotter, hon är MIN systerdotter och jag är faktiskt oxå stolt :)

2010-10-12 @ 16:15:08
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: Mala

Får tacka för tipset om picasa =) Bara att öva på nu!Du vet inte om de finns nåt i programmet där man kan tex fylla bara munnen med färg?För om man gör det i brännvidd blir ju det runt omkring oxå färgat.

Förresten,älskar dina foton =) Du är grym!

2010-10-12 @ 16:59:18
URL: http://theonlymala.blogg.se/
Postat av: Melinda

Jag håller med, man blir så stolt över dom små :)

2010-10-12 @ 19:05:22
URL: http://smallcitybiglife.blogg.se/
Postat av: mams

Klart du är stolt!! Jag är ju faktiskt hennes mommo! Vilket gör mig dubbelt så stolt!! Stolt för att du är en fantastisk mamma och för att Holly är fantastiskt duktig!!!

2010-10-13 @ 09:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0