Tha Trip

Ja då var jag hemma och back on track.
Kom iof hem i lördags natt men har inte orkat skriva förrens nu, en resa till Ullared tar på krafterna kan jag säga.

Vi åkte ju med båten i torsdags, bilade till Pappa i Eksjö för att sova där.
På fredagen väntade Gekås:)
Vi kom dit vid ca kl 12... 8 timmar senare gick vi ut genom portarna igen, dock var vi egentligen inte färdiga... men varuhuset stängde så hade vi inte så mycket annat val än att lämna :(
Som sagt, 8 timmar räckte INTE till, hann varken med nedervåningen eller julavdelningen, inte heller elektronik.
Säkert missade vi ännu mer.. och inte en enda affär utanför hann vi med.
Ändå var bilen fullproppad med Gekås-kassar och våra kvitton låg tillsammans på ca 15.000:-
gaaaalet.

Här kommer lite bilder:

Vi beställde Gourmet bugare på¨båten, aldrig har jag ätit sååå god mat på båten


Äntlïgen hemma vid Pappa efter en lång resa.




On our way to Gekås




FRAMME!!




Var verkligen på gränsen att allt fick plats.


Försöker organisera sakerna vi köpt lite.





Nästa resa är redan i planeringsstadiet, nästa gång blir det förmodligen släpkärra och 2 dagars shopping.

Mer detaljer på va JAG köpte får ni imorgon... om ni vill???


Kommentarer
Postat av: Ida

OMG!!! KVINNA!!! galet.. men så härligt!! :D klart vi vill se vad du köpt.. eller iaf jag!! pussssssss

2010-10-04 @ 21:16:44
URL: http://idamariass.wordpress.com
Postat av: Najalla

Va fint ni bor :)



Nästa gång du åker kan du ju säga till! Filmen va bra, härlig och absolut värd att se :) Kram

2010-10-04 @ 22:41:14
URL: http://www.najalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0