Baka baka liten kaka

Nej, rulla rulla liten bulle.
Japp jag och Holly e båda fulla med mjöl från topp till tå, köket likaså.
Men nu så är degen på jäsning, kan se Addes lyckliga min när han kommer hem och känner doften av nygräddade bullar, han är ett riktigt bullmonster.
Själv är jag inte alls förtjust i varken Bullar eller kakor, inte heller tycker jag det är kul att baka.
Men Holly älskar det så man får väl ställa upp för laget:)
Btw, kors i taket vad duktig jag varit på att blogga idag då, hur många inlägg har jag gjort redan? 3,4,5??
Hoppas nu att ni inte klagar över att ni missar inlägg, man kan skrolla ner eller använda sig av bloglovin:)
Har köpt en ny kamera med, en mindre vanlig kompaktkamera.
Känner att systemkameran vill man helst inte ha med på strand,fester eller liknande, sen kan man inte heller filma med den så vi beställde en "ha i handväska,slit å släng, filma kamera"

Kommentarer
Postat av: Ida

Har ni ingen gamal, slit o släng kamera till mig då?



ÄLSKAR att du bloggar mer.. keep it up women!

2010-09-13 @ 18:02:53
URL: http://idamariass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0