de går inte bra nu

Vaknade med hejdundrande huvudvärk igen, samma tryckande huvudvärk som jag haft i ca 1 1/2 vecka.

Tror jag måste kolla upp det.. känns som bihålorna spökar.

Behöver verkligen städa här hemma dammsuga,skura golv,skura fönstrar,diska rensa ut sommar kläder, fram med höst kläder. Men så länge denna huvudvärk håller i sig så varken kan eller orkar jag ställa mig upp från soffan. Ingen frukost hade vi hemma heller (ja vi har ju mjölk,youghurt,fil osv) men inget som passar mig. Ville ha macka.haha.

Såg på Emilys status på FB att hon behövde kaffe men inte orkade ta sig till affären, jag skrev då till henne att jag behövde mackor men inte heller orkade går. Efter ca en halvtimme knackar det på dörren, och där står Emily med en påse förska frallor. Såååå snällt. Tack snalla snälla Emily. Tyvär hade jag precis tryckt i mig en äcklig broccoli paj, och jag som inte ens gillar broccoli. haha.

Så till lunch ska jag äta riktigt goda frallor med ost gurka och tomat. MUMS.

Holly är på dagis, fotografering idag. Hon tycker dock inte om att någon annan än jag tar kort på henne. Hon tyckte jag kunde ta med min kamera och ta kort istället. haha. Hoppas de går bra ändå.

Ne ska försöka sova nu och hoppas att huvudet känns lite lättare sen.

 


Kommentarer
Postat av: Malin Hejdenberg

ja du Elin, det e svårt att förklara för en 3åring, adam torkar mina tårar då ja e ledsen, kan inte längre hålla det för mig sj, även fast det inte känns bra att gråta inför barnen, Men då lär jag dom att det e ok att faktiskt via sina känslor,

Ja o du.. DU SA KOLLA UPP DIN HUVUDVÄRK, snälla!!!!!!!

kramar

2010-09-21 @ 19:18:19
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0