....

Fredagskvällen var lyckad, oj va kul vi hade.
Lördagen va mindra lyckad, oj va dåligt jag mådde... men Holly mådde inte heller tipptopp och regnet öste ner så vi satt mest inne och mysade under täcket framför en film.

Kollade idol i fredags, jäklar va många bra det är...faktiskt. Kul nu när det börjar bli mer tävling av det.
Olle Hedberg är ju absolut jätte duktig tycker jag. Men tråkigt nog vet jag redan hur det går för honom i Idol.
Ja faktiskt tycker jag de e tråkigt att veta, då blir de ju lixom ingen spänning.
Men visst e det så att dom egentligen inte får berätta?

Nu är Adde och Holly ute vid Addes mommo och moffa i vallstena och ska kolla replokal, Simon Henrik och Johan hänger oxå med.
Holly får leka lite med Thea och det är on lycklig över.
Jag själv ska städa, håller på å tvättar och ska nog tillåmed passa på å skura fönstrarna nu när de e uppehåll.

Nej något annat har jag nog faktiskt inte att skriva. yeahyeah.
Slänger nog in lite bilder senare.

puss å hej


Kommentarer
Postat av: Ida

Men åh! hur vet du det? jag vill med veta. haha. eller vill jag? neee det vill jag inte! men eftersom du skriver så kommer han förmodligen inte längre! dumma dig nu kan jag inte släppa detta! BITCH!



kul att ni hade en mysig fredag iaf ;)

2010-09-19 @ 16:39:02
URL: http://idamariass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0