Ikväll smäller det:)

Har lämnat Holly på dagis, sitter nu hemma vid Therese, Emil har blivit stucken av en jordgeting så hela hans hand har svullnat upp och fått formen av en sumobrottares hand typ, så dom ska ner till vårdcentralen och jag ska ta hand om tyra-myra sålänge.
Ikväll kl 19 ska jag Emily och Anna (kanske Sanna) dra till fårösund och dansa järnet.
Dags för första Zumba passet. Ska bli riktigt riktigt spännande och kul, är nästan lite nervös:)
Någon av er läsare som testat?
tjing sålänge



Kommentarer
Postat av: Ida

Ne men skulle verkligen vilja! SHIT va kul.. tell me all about it later hun ;)

2010-09-29 @ 15:56:20
URL: http://idamariass.blogg.se/
Postat av: marie

Jag har dvd:n hemma, så jag och barnen brukar dansa tillsammans :D

2010-09-30 @ 10:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0