jag tycker faktiskt sånt här är kul!!

Saker du kanske redan visste om mig :)

Du heter:   Elin Johanna Hedman


Smeknamn: virrpella kanske..

Låt som när du är ledsen sörjer till:
Heaven is a place near by

Beroende av:
Familj,vänner,kläder,kaffe,cigg(tyvärr)

Vad får du oftast komplimanger för?
Ögonen och att jag e positiv

Hur imponerar man på dig? ehhmm.. svårt.


Brukar du skratta för dig själv? händer rätt ofta ja.


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jaa verkligen. Det är helt galet! Vilken orättvis värld vi lever i! Jag hoppas att allt går väl för alla inblandade. Jag saknar dig min vän och önskar jag kunde vrida tillbaka tidenå att jag kunde hört av mig så mycket som jag velat och fått ha dig som en av mina närmsta vänner för du har ett varmt hjärta. Jag saknar dig!!" Ett sms från Sandra som fick ögonen att bli fulla med tårar.


Var bor du? Slite Gotland


Trivs du där? Ja, eller kanske inte i själva Slite men jag trivs med människorna jag har runt mig här, dom är anledningen till att vi stannar kvar.

Hur svarar du i mobilen? A de e Elin (addeelin) internt

Vem ringde du senast? Therese

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Frågade om de fanns kaffe påsatt:)

Antal timmar sömn inatt: ca 7,5


Sov du ensam: Nej, hela natten med Adde sen kom Holly in så då sov vi alla 3.

Brukar du komma i tid:ja nu för tiden tror jag att jag e bra på det:) de e iaf vad jag inbillar mig.

Hur känner du dig nu:Splittrad...stor sorg men även glädje

Vanligaste färg på dina kläder: ehh..beige,aprikos

Vad tycker du om fötter: bra att ha om man ska gå....?
 
Vad saknar du: William


Hade du en bra kväll igår: Absolut, som alltid i stort sätt.


Favorit dryck på morgonen:Kaffe, vatten

När brukar du oftast gå och lägga dig: 12- 12.30


Är du blyg? ja ganska, eller inte blyg kanske... men gillar inte småprat så jag kan nog uppfattas som blyg när jag träffar nya människor.

Sysslar du med någon idrott: nope


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:Nej men vid andra, då blir det bekräftat att de man kände första ggn var kärlek.

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag absolut!!!

Är du bortskämd: nej det kan jag verkligen inte påstå att jag är

Vad gör du i morgon:Lämnar Holly på dagis, åker in till stan med några vänner, förlänger naglarna går på stan sen hem laga mat och myser med familjen

Vad är det värsta du vet? CANCER!! ynkryggar, som inte vågar stå för vad dom tycker face to face, falska människor helt enkelt. och så fästingar och ormar.
 

Har du bra vänner och äkta vänskap? helt underbara!!!! är världens rikaste på äkta vänskap! 
 

Vad är det finaste du fått? HOLLY


En speciell dag du minns: När Holly föddes, när jag träffade Adde, när William dog, när mamma och pappa skildes, .. m.m


Du samlar på: kläder, nagelack, kärlek:)

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Syster Therese eller Ida


När grät du senast:Idag

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa hus.



Vill du ha barn: ja ett till så småningom blir de nog.


Är du musikalisk? haha...oja, en jävel på att sjunga och typ ALLA instrument

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
 

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, Mamma bor i Visby Pappa i Eksjö


Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja många ggr


Biter du på naglarna: nej, men på nagelbanden... bläää



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0