Kläder och Katter

Imorse försov jag och Holly oss, mobilen hade dött så larmet gick inte igång. Vaknade vid 9, kl 9 ska hon vara på dagis.
De va bara och kasta på sig kläder och kasta i si frukost.
Ska snart gå och hämta henne igen.
Då ska vi gå med Emily och Hampus hem och leka lite.. mysigt.
Annars idag har jag inte gjort mycket vettigt.
Kollat en massa avsnitt av The Hills typ. haha
Hämtade även ut ett stort paket med kläder till Holly, hon kommer bli glad när hon kommer hem:)
Hörs senare.
Slänger in lite nya bilder på kattungarna.
Hojta om ni e sugna.
Lev klara den 12.e nov
















Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅH! Den sköldpaddsfärgade var ju bara såååå fin och söt! Synd att jag bor i en lägenhet där jag inte får ha djur :(

2010-09-22 @ 19:57:48
Postat av: Marianne

Hej Elin!! Emilys moster här. :-) Guuuuu vilka söta kattungar. Blev såååå sugen på att ta en katt. Har haft katt förut och tänkte att jag inte skulle ha katt igen, men när jag fick se dina så smälte jag. Blåa ögon har dom oxå....är det inte vanliga bondkatter??

2010-09-26 @ 21:37:34
Postat av: Najalla

Jag ska ringa min hyresvärd imorgon, får jag så vill jag ha den flerfärgade :)



(För övrigt känns det som om jag bombaderar dig med kommentarer men det får du ta :))

2010-09-30 @ 00:19:08
URL: http://www.najalla.se
Postat av: helena

hej hej!

fick tipset av Malin att du hade fått kissar, är den svarta till salu?

MVH helena

2010-10-18 @ 14:35:29
URL: http://helenatakacs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0