Musik.

Emma bad om lite tips på bra musik
Så här får du/ni mina topp 20... utan inbördes ordning.
Jag gillar ju framför allt HipHop så det är mest den sortens musik.


  1. Lil Wayne, Eminem - Drop The Words
  2. B.O.B - Airplanes
  3. Pink - Bad Influence
  4. Travie mcCoy - Billionaire
  5. Mohombi - Bumpy Ride
  6. Kurt Nilsen - Crazy Crazy Nights
  7. Pink - Crystal Ball
  8. Promoe - Dekadansen
  9. Alicia Keys - Doesn´t Mean Anything
  10. Ison & Fille - Jag skrattar Idag
  11. Emiliana Torrini - Jungle Drum
  12. Lorentz & M Sakarias - Lever Min Dröm
  13. Eminem , Rihanna - Love the way you lie
  14. Afasi & Filthy - Natten till idag
  15. Eminem - Not Afraid
  16. M.I.A - Paper Planes
  17. Pitbull , Akon - Shut It Down
  18. Eva Simons - Silly Boy
  19. Locnville - Sun In My Pocket
  20. Joshua Radin - Winter

Kommentarer
Postat av: emma

typ samma musik smak som jag :) men några jag inte hört! ska lyssna via youtube.



http://www.youtube.com/watch?v=sNDkxj44TY8 kolla den. eminem sjunger live på VMA som går ikväll på tv.

2010-09-13 @ 11:58:07
URL: http://styleby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0