Mysdag

Idag har vi mest bara myst och njutit av de härliga vädret.
Adde drog iväg och spelade squash(stanvning?) med en kompis efter att vi käkat lunch.
Jag och Holly packade filt mackor kex och varm choklad och begav oss ut. Hamnade på stranden där vi slog och ner och hade picknik, kastade stenar i vattnet och byggde stentorn.
Imorgon ska vi in till Visby för en heldag i almedalen... hoppas hoppas bara att vädret är på vår sida då. skulle inte förvåna mig om de spöregnade, men då får de väl bli bibblan eller något.
Vill passa på och mysa extra mycjet nu, nästa helg är jag i Sthlm vid min Bitcha... tjihooo va kul vi ska ha























Kommentarer
Postat av: Stéphanie

jag verkligen ÄLSKAR dina bilder Elin! :)

2010-09-26 @ 20:00:22
URL: http://stephaniewesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0