Orb?

La precis upp lite kort på facebook och upptäckte att på ett ETT av korten hade jag en konstig ljusprick på halsen, tyckte det så jätte märkligt ut och tänkte att de e ju bara att retuschera bort.
Men icke sa nicke.
Ivanliga fall är det hur simpelt som helst... bara att kopiera ett område jämte.
Jag försökte... om och om igen, men pricken kom tillbaka hela tiden.
Testade på ett annat ställe, då gick det, tillbaka till den konstiga pricken, men den försvann en sek för att sedan komma tillbaka??!!!
Blev faktiskt lite skraj, tillåmed Adde sa att de va riktigt riktigt skumt.
Ringde Therese, hon sa direkt, det är en Orb och sådanna kan man inte retuschera bort, på så sett vet man att det är just en orb.
Den syntes inte heller på kameran utan bara på datorn...

Här är bilden:


Elin eller William kanske?

Adde skrämmde mig lite och sa att jag kanske ska kolla upp mig. Kanske är Elin som ger mig ett tecken att jag har en tumör!!! jag har ju faktiskt haft konstant huvudvärk i 2 veckor.

Kommentarer
Postat av: terese

ja att det är en orb är inget tvivel... tycker nog att du ska kolla upp dig... kan ju vara ett tecken på något....

2010-09-26 @ 00:15:23
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Mams

Usch...riktigt kusligt ju...skrämmande faktiskt..Ni börjar bli riktigt läskiga där ute...

Tycker absolut att du ska kolla...finns det ingen som kan kolla fotot...som kan "sånt där" ?



Älskar dig!!!! puss puss

2010-09-26 @ 10:18:13
URL: http://anbrings.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har en i pannan oxå!

2010-09-26 @ 11:17:56
Postat av: Emily

Lite läskigt faktiskt. Du SKA kolla upp dig. Gör det imorgon!!!! Puss

2010-09-26 @ 14:52:31
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Malin Hejdenberg

Elin snälla Elin du måste kolla upp dig, även om u e orolig att det kanske e nått, Behövde inte vara en tumör, så är det bättre att kolla en gång för mycket än inte alls, så snälla gå o kolla dig, jag kan gå med dig om u inte vill gå sj. Puss vännen!!!! <3

2010-09-27 @ 16:28:00
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Ella

Elin! Sökte lite på internet om just "orber" då jag har hört att de är en kvarvarande ande som finns vid ens sida! Detta hittade jag!

Vad är en orb? En orb är en energi/ande från en annan frekvens/dimension. De är livsformer som kan vara den mänskliga själen eller kvarvarande energi från de som dött och lämnat sin fysiska kropp här på jorden. Andar föredrar ofta att gestalta sig i form av en orb för att det tar mindre energi än ifall anden skulle gestalta sig som en avbild av sitt gamla jag. Ju mindre orb, desto mindre energi.







Vårt öga ser inte på samma sätt som en kamera. Ögat uppfattar ofta en orb som en ljusglimt eller en blixt, medan en kamera fångar en tydligare bild av den andliga entiteten. Det har främst att göra med hur en kameralins är konstruerad gentemot hur vårt öga fungerar. Katter och hundar har ofta lättare än människor att uppfatta dessa fenomen.







Orber kan se ut på olika sätt t.ex. som ljusklot (energiklot), långa spiraler, molnliknande, rök och som ljusmaskar. När man förstorar upp ett fotografi som man fått med ett energiklot på, kan man se att det består av små ljusklot i spiralformationer. De kan synas som ljus som flyter genom luften, som såpbubblor eller starka ljusstreck. Orber kan manifesteras genom invokationer där man jobbar med energier.

2010-09-28 @ 16:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0