Så slö

Efter att ha lämnat Holly på dagis så gick jag hem till syrran en snabbis och tog en kaffe (hade med mig bullar med såklart) sen hem för att städa. Har jag städat...NÄÄÄÄ.
Diskat har jag gjort dock...fan fan fan kommer förlora mot Anna... MÅSTE sätta igång ;)
Har bara suttit här vid datorn och chattat och fixat typ...


Ikväll blir det nog tjejfilms kväll med brudarna, om nu inte Adde ska spela bandy vill säga. please dont ;)haha


Nej nu ska jag snart hämta Holly så nu får jag ge mig en spark i röver, sätta på lite grym musik och sätta igång med städningen.


Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha snygga bilder :D

2010-09-14 @ 13:10:28
URL: http://idamariass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0