Snart åker vi.

Satans i gatan va kul det ska bli.
Kl 5 går båten så de är ju en stund kvar.
Har massor jag skulle behöva fixa men får verkligen inte tummarna ur röven.
Vi åker först hem till pappa och sover där, de kommer bli trångt och jag får sova på en mega oskön soffa, men det är det värt.
På fredag tidigt tidigt bär det av till Ullared och Gekås för en hel dag med SHOPPING!!
Sen tillbaka till pappa för att vila sig.
Åker båten hem på lördag kväll igen.
Börjar få lite ångest/panik.
Kommer sakna Holly och Adde nått så fruktansvärt.... jag är ändå iväg lite då och då men känns som om saknaden och ångesten innan blir starkare för varje gång.
hoppas hon inte blir arg på mig för att jag åker.
Nej nu ska jag försöka göra nån nytta.
So long...

Kommentarer
Postat av: Najalla

Hoho, nu har jag väntat länge på en uppdatering :) Kram

2010-10-03 @ 17:07:53
URL: http://www.najalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0