Snart dags att sova.

Jag och Adde har precis sett en film, Frozen hette den och var faktiskt helt okej.
Handlade om 3 ungdomar som fastnade i en skidlift och måste ta si särifrån typ..haha. Låter kanske inte så spännande men det var den. Det va bara sjukt irreterande att dom var så dumma hela tiden.

Igår kväll kom Malin och Johan införbi, jag och Malin färade håret sen spelade vi ett sällskapsspel, Geni 2000, ja och Malin LÄT männen vinna. mohahaha.

Idag har varit en otroligt slö dag, efter att ha lämnat Holly vid dagis to jag och malin en kopp kaffe och jag beställde lite kläder till Holly.
Sen fick jag och Anna sms, tjioo...våra kameror hade kommit.
Senare på eftermiddagen åkte vi (Jag Adde och Holly) in fär att hälsa på Mommo och Bempa som kom hem från Grekland igår. Dom var solbrända och fula;)
Hahah... nejdå, jag e bara avundsjuk.

Så nu har jag ÄNTLIGEN fått tillbaka min älskade dator som fick äran att följa med till Grekland:) Som jag saknat den.

I-lands problem:det har varit så otroligt jobbigt att bara ha EN dator i vardagsrummet. Dessutom är den stationär. Man kan alltså INTE sitta med den i knät och samtidigt se på tv. Nej i två veckor har jag fått suttit vid den stationära som står JÄMTE tv.n så jag har varit tvungen att sitta och vrida på huvudet för att se tv.n suck på den!!!!!

Puss och gonatt!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

2010-09-17 @ 12:05:11
Postat av: Ida

UNDERBART!! då kan du ju blogga mera oxå ;)

2010-09-17 @ 12:05:36
URL: http://idamariass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0