Söndag.

Vi är SÅ sugna på att hitta på något idag, men kan inte riktigt komma på vad.
Kanske köra en loppis runda, eller gå ner en sväng till hamnen och stranden å ta lite fina kort?
Neej, jag kan inte komma på nå vettigt.
Får fundera lite till vettja.

Jag känner mig arg och irreterad med, varför finns det pappor som inte tar sitt ansvar?!
Hur kan man ens komma på TANKEN att inte ta hand om sina barn när mamma måste på sin systers begravning?! Hur fan tänker man då? Vad är det som kan vara viktigare att göra när det gäller en sån grej.
Svineri!!! Jag blir äcklad bara av tanken!! Hur har han ens mage att få Malin att må ännu dåligare än hon redan gör genom att göra henne osäker på om hon ens kommer kunna gå på sin syster/bästa väns begravning??!!
Jag vet och har märkt för längesedan att du är känslokall som få, men LITE jävla vett måste du väl ändå ha??!!!

Nej nu ska jag ut och gunga med Adde och Holly.
Ha det bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0