2011-02-05

Natten vid hampus hade gått bra för Holly och hon är ännu kvar där och leker för fullt:)
Adde ligger ännu uppe och sover och jag vaknade vid HALV 8!!!! pigg som en mört.
Väldigt märkligt med tanke på att jag tillåmed sover längre när Holly är hemma.
Haha, vet inte vad det är för fel på mig.
Igårkväll var jag inne vid Anna och snackade skit och spelade spel och hade det almänt trevligt...Adde var vid Tomas med tobbe och Albin...han kom hem kl 8,efter att somnat på soffan hemma vid dom,pinsamma människa.haha
Ikväll är det tjejkväll med gänget... det är Emilys och Thereses tur att stå för mat och underhållning.
Ska bli spännande att se vad dom har hittat på.
Hur som helst så kommer vi har JÄVLIGT kul för det har vi alltid tillsammans:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0