Annas 30 års fest.

På lördag ska Anna ha en hejdundrandes fest... och smart ass som hon e så valde hon tema ROSA.
Vem fan har rosa i sin garderob? Inte jag iallafall.. och inte hon själv heller för den delen. hahaha
Malin,Therese och Emily hade inte heller något rosa i garderoben, verkar inte va en populär färg på kläder.
Men vad gör man inte när en av ens bästa vänner ska ha fest med tema ROSA...så i måndags fick jag T1 och Emily åka till stan för att försöka hitta något.
Det slöt med att jag kom hem med ett helt vanligt linne, dock rosa såklart...får väl piffa upp det med smycken och annat.
Det blir nog kanon i slutänden... längtar som fan. de ska bli så jäkla kul.
Hon bjuder bla på mat och liveband....jag och T2 står för lekarna:) mohahahaha





Kommentarer
Postat av: Ida

FYFAN! va kul ni kommer ha! fuskisar :(

2011-02-23 @ 21:35:41
URL: http://idamariass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0