Blogg torka?

Nejdå, jag har bara inte haft varken tid eller lust att blogga.
Ska försöka skriva lite ikväll. kanske lägga in någon mer (bättre) bild på mitt hår.
Nu ska här lagas mat nämligen. Det blir panerad flundra med potatismos och våran GODA hemmagjorda remuladsås.
Förresten känns det otroligt bra att alla tycker jag blev fin och passade så bra i mörkt hår, jag har bara hört positiv respons och själv är jag verkligen toppen nöjd.
Blev chockad över att det blev nästan svart med en gång trots att jag bara tog i mörkbrun på mitt blonda hår.
Men igår la jag ändå i en svart toning för att det skulle bli kolkol svart och det blev det kan jag lova.
Nej nu ska det lagas mat...

Kommentarer
Postat av: Ida

Super snyggt kan jag tro :)



Ne jag brukar inte klia i sömnen, vad jag vet! Men man vet ju aldrig om det idiot kliar som det gör nu :( Tänk om jag förstör hela skiten! neeeeee.. usch!

2011-02-23 @ 19:01:06
URL: http://idamariass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0