De e nå fel på Holly!!

Hon är inte alls sig lik.
Hon kräktes först vid lunch i Måndags ett par ggr.
Magsjuka tänkte vi och hon va hemma och var pigg på tisdagen.
Vis kvällsmat på tis såg vi att hennes tunga var KNALLröd, jag googlade men det enda jag hittade var schalakansfeber, vilket inte alls passade in i övrigt.
Hon säger att hon inte har ont i halsen eller någon annanstans.
Idag gick hon på dagis... vid hämtning sa dom att hon knappt velat äta och låter väldigt grötig i halsen, det kunde även jag höra nu.
sen vi kom hem efter dagis har hon inte alls varit sig lik.
Jätte hängig, blek och haft väldigt lätt till gråt, och ikväll innan läggning kräktes hon igen.
Ringde sjukvårdsupplysningen och dom kunde inte säga så mycket... men dom fixade teletid till vc imorgon.
Så då SKA jag se till att vi får komma ner och tänker inte gå därifrån förrens jag får svar på vad det kan vara.

Hahaha... oj, nu när jag läste igenom inlägget såg jag hur "KONSTIG" rubriken så ut.. haha de e nå fel på Holly...jaja, nu förstår ni vad jag menar iallafall.


Kommentarer
Postat av: Therese

lilla stumpan <3

2011-02-09 @ 21:51:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Emily

Hoppas de hittar "felet" på vc idag. Puss

2011-02-10 @ 09:30:17
URL: http://www.ehallgren.bloggplatsen.se
Postat av: Louise

Halsfluss?? eller vad va de? Stackars lilla Holly!

2011-02-10 @ 14:42:38
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0