En fullproppad dag..utan mat.

Imorse vaknade jag och Holly runt kvart över 9.
Gick ner och Holly åt frukost, jag hoppade det eftersom jag skulle till tandläkaren vi kl 11.
Klädde på oss och gick till Therese där Holly skulle vara medans jag var vid tandis.
Väl där fick jag inte komma in förrens typ 20 över.
Men inga hål hade jag men jag tog en putsning av tänderna och lite flourlack vilket jag alltid brukar göra när jag ändå är där, så nu är tänderna skinande vita.
Och pga av flourlacket fick jag inte äta på en timme, och när det gått en timme så hann jag ÄNDÅ inte äta för då var det dags för möte (berättar mer om de senare) och när väl mötet var slut så var kl redan 3 och dags för att hämta Holly på kyrkis.
Så inte förrens vid halv 4 fick jag mitt första mål, vilket fick bli potatis & purjo soppa från igår... verkligen inte okej!!!!
Hmmm... intressant eller vad??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0