Frejda

Jahopp, då va det fredag igen, massa tråkig blöt snö ute som jag ännu är förbannad på:)
Väder människorna sa ju faktiskt att våren skulle komma i februari redan.
Jag och Holly har inte gjort mycket alls denna förmiddag, sett film och byggt lite koja.
Kl 1 är det kyrkis för Hollys del.
Ikväll ska vi laga god mat, fläskfilé med nacho och philadelphiaost i ugn, och bara ha ett hejdundrande fredagsmys!
Det va tänkt att jag och Adde skulle in och kolla bio och gå ut och äta men plötsligt drog fucking radiotjänst 519:- på autogiro (hur vi nu lyckats lägga in det?)plus att Annas 30 års present kostade oss en hel del så jag tror nog det blir lite exta mys här hemma för vår del på lördag istället.
Någe gott vin och lite goda ostar kanske.
Adde tycker ju ändå att alla hjärtans är överskattat och ett försäljningsknep och jag kan nog inte annat än att hålla med.
Kärlek ger vi ju varandra varje dag:)
Nej nu ska jag börja med någon lunch.
Vi hörs när vi hörs, och hörs vi inte då så hörs vi inte.









Kommentarer
Postat av: Carola

Oh de lät jättegott. Lust att dela med dig av receptet?

2011-02-11 @ 12:19:28
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Anonym

det lät gott, recept skulle uppskattas :)

2011-02-11 @ 12:21:12
Postat av: Emily

Håller med där, alla hjärtans dag är mes för att man ska köpa massa skit.

Drt viktiga är ju att man visar varandra kärlek ofta och gå på bio eller äta något gott kan man ju göra ändå, fast det inte är någon speciell dag :)

Gäller ju bara att ha tid o råd och barnvakt framför allt. Är ju lite lättare för er än för oss, men men vi får ta igen de när kidsen är stora :)

2011-02-11 @ 12:28:34
URL: http://www.ehallgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0