Halsfluss

Efter att ha varit nere vid docktorn och dom lyssnat klämt och känt och tagit halsprov, inte ett utan två (eftersom dom råkade spilla ut det första) stackars Holly fick typ kräkas 2 ggr bara för det.
Men iallafall... dom konstaterade att det var halsfluss bakterier så nu har hon fått kåvepenin.
Tyckte det var jätte skönt och bra att dom skrev ut trots att det inte var utvecklad halsfluss ännu.
Förr var det alltid så, hem å ta en alvedon och se om det går över annars får ni komma tillbaka.
Känns som om det börjar bättra på sig nere på slite vårdcentral måste jag säga.
Nu ska jag städa lite... ville bara raportera läget.

Kommentarer
Postat av: Louise

Stackars Holly. Jag hade också halsfluss när jag va i hennes ålder..INTE kul

2011-02-10 @ 17:09:35
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0