Holly sover borta inatt

Medans Emily gick med Holly Wilma och Hampus bestämde visst Holly att hon ville sova vid Hampus.
Det var inga problem för Emily och Staffan och därmed inte heller för oss.
Så nu är hon där ner vid dom.. här hemma känns det oerhört tomt.
Känner oss rastlösa när inte Holly är här.
Men vi hittar nog på något,bla har vi blivit inbjudna till Anna och Tobbe på ett glas vin.
Hoppas hon har det kul iallafall, det tvivlar jag dock inte en sekund på:)
Holly köpte med sig en liten hund i en väska från automaten i konsum, En till Henne ,en till Hampus och En till Edvin.
Det var väldigt viktigt att Edvin fick en och inte bara hampus.
Och tur va väl det, att hon tänkte så, för Edvin verkade älska den:) nej nu ska jag nog smsa Emily och kolla hur de går där hemma:)


Saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Ida

Shit nu börja gråta! min lilla älskling, mitt hjärta! FAN vad jag saknar dig!

2011-02-04 @ 20:54:06
URL: http://idamariass.wordpress.com
Postat av: Emily

Ja Edvin älskade hunden :) Synd den är så liten bara, finns ju alltid en risk att den åker i munnen, men han får leka med den under övervakning.. haha..

Allt har gått bra här som jag sa i tele så nu vet även dina läsare det =)

2011-02-04 @ 21:38:41
URL: http://www.ehallgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0