London... here I come

Ida ringde precis och frågade om jag ville hänga med till London den 12.e Mars.
Hon vet hur jag är, många många gånger har hon bett mig föjla med på olika resemål men jag har alltid tackat nej.
Denna gång frågade hon långt föra (så jag inte kunde komma och säga att jag hade annat för mig) och dessutom sa hon att hon betalar resan (så det kunde jag inte heller "skylla" på) haha
Så den 11.e mars åker jag över till henne och den 12.e åker vi flyget mot London.

Bajs, jag är REDAN nervös över flyget, jag har aldrig flygit(annat än helikopter) och jag TROR jag kommer flippa ur.
Jag har ju sådan extrem klaustrofobi.
Men de löser sig.

LONDON HERE WE COME




Kommentarer
Postat av: Anonym

Woooopwooop!! Det kommer gå så jävla bra Och Det kommer vara en sån jävla upplevelse ;)

2011-02-01 @ 23:49:11
Postat av: Ida

Hihi så jävla kul vi ska ha ;) wohooo!

2011-02-02 @ 09:23:08
URL: http://idamariablogg.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0