mmmhmmm...

Idag har jag och tha gang (-Anna såklart) varit nere vid Emily hela dagen och fikat.......... å sånt ;)
Vid halv 3 hämtade jag Holly på dagis, vi gick hem till syrran och guess what!!!?? jag färgande hennes hår!!!! Det är STORT.
Hon är väldigt "föriktig" med hennes hår... fram tills för några månader sedan hade hon inte klippt,eller ens toppat sig på ca 12 år...och ännu längre sen va det sen hon färgade det.
Halva hennes hår va nu "råttfärgat" och halva blont...men nu är hela gåret ljusbrunt... super fint blev det.
Efter de var klart så gick jag och Holly hem och såg på film.
Sen blev det bad och mat och nu sover hon gott i sin säng.
Jag har tränat och duschat och snart börjar Big B....
Adde sitter och spelar som vanligt:)

Här e några nytagna bilder på mig... dock e det ju oerhört kass ljus på kvällarna så ska försöka ta kort ute i dagsljus imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0