Recept på kvällen maträtt:

Japp, som ni vill mina kära läsare, här kommer receptet:
för 4 personer:
  • 600 g fläskfilé
  • 1 msk smör
  • 1 påse taco kryddmix
  • 3 tomater
  • 1 busk annanasbitar
  • 1 påse nachochips
  • 1/2 tsk salt
  • 1krm cayennepeppar
  • 1 ask Philadelphiaost
  • I burk tacosås
  • 2dl riven västerbottenost
  • 2 dl creme fraiche
Skär fläskfilén i tärningar
Bryn tärningarna och strö över tacomixen

Tärna tomaterna och låt annanas rinna av.

Lägg nachochips i en smord ungssäker form.
Fördela fläskfilé, tomater och annanas ovanpå

Krydda med med salt och cayennepeppar
Klicka på tacosås och philadelphiaost.
Strö över den rivna osten.

Gratinera på fals 2 i 15 min på 225 grader

Servera med creme fraiche och en sallad



Hoppas ni testar och tycker det är lika gott jag jag tycker det är:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar!

2011-02-11 @ 13:07:04
Postat av: Emily

de lät riktigt smarrig, får nog testa de framöver :)

2011-02-11 @ 14:10:53
URL: http://www.ehallgren.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Jag jobbar ju så jag ska mysa sönder lillasyster! Man får bara lite down fall ibland.. jag klarar mig galant! det är nog bara en kombo av allt, så många man saknar, förbannade snön.. ah du vet! LOVE U puss

2011-02-11 @ 15:27:01
URL: http://idamariass.wordpress.com
Postat av: Carola

Ska helt klart testas :) Tack så mycket och ha en mysig kväll!

2011-02-11 @ 17:35:04
URL: http://gutecarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0