Träna sig lite

Har precis lämnat Holly på dagis.
Som vanligt var hon ledsen.
Hon har ALDRIG verit ledsen innan när jag lämnar.
Vet inte vad det kan bero på, om det är för att man lämnar ute, har hört fler barn som börjat bli ledsna vid utelämningar. Känns oerhört jobbigt, men jag vet att hon är glad strax efter att jag gått igen.
Snälla Sanna hade lämnat en tjock pocketbok om London på Hollys fack,
Så den ska jag sätta mig och titta lite i nu.
Sen blir det träning och tvättning.
Ska försöka handla färg till Hollys nya bord och stolar med, lila och rosa skulle det såklart vara.
Ikväll ska vi in till Mamma och Bempa och käka middag. Ska bli jätte mysigt.
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0