Underbara dag

Idag har det varit en sådär härlig härlig dag.
Vi har inte gjort något särskillt men det har bara kännts så otroligt bra på något vis.
Träffat och pratat med nästan alla jag tycker allra mest om och vädret har varit underbart.
Tillochmed Mamma och Bempa har varit här:)
Övernattningen gick jätte bra dock väckte Wilma mig kvart över 6 imorse, grrrr, nejdå, hon följde med in och låg och drog sig ett bra tag i våran säng, tills Holly kom intrippandes strax efter 8.
Har varit ute en hel del idag...lekt och fixat Hollys nya cykel. Tack T2 för du räddade Hollys dag genom att sälja stödhjulen:)
Här kommer lite pics.
Faaan va dålig jag blivit på att ta kort btw:(
Fy skämt på mig.

Jag påpälsad och snygg som få:)





Kommentarer
Postat av: Ida

Sådan mor, sådan dotter, sådan kusin! haha ;)

Alla lika söta!

2011-02-13 @ 23:10:32
URL: http://idamariass.wordpress.com
Postat av: Sandra

Jag har comviq kompis, även min Pappa. HAr man inga pengar på mobilen så man inte kan RINGA så kan man skicka sms! Så jag skickade ett sms till pappa och bad han ringa dom. förstår du??????

2011-02-14 @ 09:09:24
URL: http://mammatillmolle.bloggplatsen.se
Postat av: malin

Det därmed bio alla 4 låter som en riktigt bra idé. Tror Adam verkligen skulle uppskatta det,köpa massa popcorn,godis och läsk.. och bara umgås med migutan sin lilla syster klängandes :) vi får hålla koll på när den kommer till slite.. hade vart super kul. Puss

2011-02-14 @ 14:23:20
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0