Dans skola

Nyligen hemkomna efter Hollys första danslektion.
Det kom faktiskt väldigt mycket barn, flest tjejer, men någon kille med.
Tyvärr fick inte vi vara med inne och titta men vi tjuvkikade lite utifrån genom fönstrena.
Guuuud så söta dom va där dom hoppade runt.
Holly fullkomligt sken av lycka.
Hon tyckte med andra ord att det var JÄTTE kul och vill såklart fortsätta.
Hon lär somna som en stock ikväll, först gymnastik på dagis och sen dans på kvällen.
Men hon ÄLSKAR det.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan vid mina älsklingar.
Funderar på att hoppa upp på löpbandet igen senare...
Im stuck on it:)

Sandra:
Löpbandet jag har är ett UTAN motor med vinkel.
Jag tycker det funkar jätte bra utan motor, då får man jobba mer för att få fart på det och dessutom blir det som att hela tiden gå i uppförsbacke.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill ha bilder TACK! ;)

2011-01-18 @ 19:55:03
URL: http://idamariass.wordpress.com
Postat av: Sandra

Tack! Är det nytt lr kan man hitta begagnat?



Har förresten hittat hit via din systers blogg. Gillar dina foton, du är duktig!



Mvh sandra

2011-01-18 @ 20:17:15
Postat av: Annelie

Måste bara få säga att efter att ha läst din blogg några månader,du verkar va en sån himla härlig mamma...Tycker du verkar så vettig och klok och man ser genom bloggen vilken fin personlighet du har o vilket band du och holly har!!

Har även läst thereses,malin och emiliys ett tag och eran vänskap är nåt speciellt!!Du kan skatta dej lycklig som har såna vänner o ni verkar ha så himla kul med alla barn o gubbar!S´å tack,för att du ger mej glädje och hopp på mänskligheten,för det finns få som erat lilla gäng.

Kram

2011-01-19 @ 15:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0