En tripp till Klinte

Idag har vi som sagt varit vid syser och barn och bakat äppelmuffins.
Dom blev ju helt klart godare än vad dom var fina... haha.
När Adde slöt jobbet åkte han och jag mot Klintehamn, Holly var kvar vid Therese.
Först hämtade vi ett litet bord med stolar till som Holly ska få ha upp i sitt rum, hon ÄLSKAR ju att sitta och pyssla och måla så nu ska hon få en liten hörna uppe i sitt rum där hon kan sitta i LUGN och RO och framförallt, pyssla SJÄLV;)
Sen åkte vi vidare till Patriks bror för att hämta en cykel vi har köpt, storleken större än den hon hade i sommras...lila var den med till Hollys stora förtjusning.

Nu sover Holly, Adde spelar tönt spel och jag ligger i soffan under en filt och fryser,ska kolla på Rum för en stjärna med Simon & Tomas. Dregen e ju med förfan, me like. Nässjö i mitt hjärta.

Ska nog ta mig en varm dusch nu.

Elin blekfisen Hedman just nu:



tUSEN MILJARDER TACK,tHERESE OCH pATRIK FÖR ATT NI KUNDE VARA BARNVAKT SÅ hOLLY SLAPP DEN LÅNGA TRÅKIGA BILFÄRDEN:)
ÄLSKAR ER YOU KNOW!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0