Idag är det Tisdag.

Lämningen på dagis gick bra, dom flesta fröknar var trevliga och sa hej.
Min teori är: antingen har dom inte läst bloggen(högst unlikely)  eller så fjäskar dom bara ELLER och detta tror och hoppas jag mest på har dom läst och tagit åt sig och tänker ändra på detta.
Så jag väljer att inte ta upp något mer nu, väntar ut och ser om så är fallet.
Men ifortsättningen kommer jag att ta upp varje liten fundering/klagomål jag har direkt med fröknarna, SÅ DET INTE BLIR NÅ MER "FIGHTER"
Efter lämning åkte jag Therese och tyra till stan en snabbis, nu är vi hemma igen och jag ska nu sätta på lite dunka dunka och hoppa upp på löpbandet.
Kl 14.30 hämtar jag Holly och kl 17 blir det dans för hennes del!!
Som hon läääängtar.
Hoppas hon kommer tycka det är lika kul som hon förväntar sig.
Träna lite va de ja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0