Jag är förvånad över mig själv

lämningen på dagis idag kändes jätte bra, fröknarna hälsade glatt på Holly och jag kände mig genast trygg, kände att dom såg henne och jag är säker på att hon kände desamma.
Härligt, hoppas det fortsätter såhär.
Efter jag lämnat henne gick jag hem och bytte om till träningskläder, efter träning åt jag frukost, Avokado med keso, super gott, nyttigt och mättande.
Måste säga att jag är mäkta förvånad att jag håller fast vid det här nu, tränar och äter bra varje dag. Paus från träning fre,lör,sön.
Jag som annars tröttnar så snabbt på träning.
Nu ska jag hoppa upp i duschen sen ska jag plocka lite här hemma.
Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: malin hejdenberg

ja tycker du e jätte duktig.. bara ja kunde ta mig i kragen och komma igång jag också =)

ska fan i mig köpa keso och advokado i morgon, för fan så gott det såg ut =)

2011-01-19 @ 17:07:23
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0