Jag e taggad:)

Hela dagen har varit härligt, Holly har varit på extremt bus,puss och kram humör.
Så det är det vi har ägnat oss åt hela dagen, pussats kramats och busat.
Kl 2 kom Hollys farmor för att hämta Holly, hon ska äntligen få sova vid sin kusin Anastacia.
Nu sitter jag här och funderar vafan jag ska ha på mig ikväll.
Om en timme ska vi in till Anna och Tobbe, Tobbe ska ha sin födelsedags fest.
Undrar om jag ska va dressad eller layback... fan så jävla svårt de kan va ibland.
Men jag är färdigsminkat, målat naglarna och färgat brynen, så nu e de bara dom där jäkla kläderna.
Gud vad jag redan saknar Holly, tror saknaden blir större för att jag vet att hon är längre bort än vanligt.
Annars är hon ju vid Wilma, Adam och Alexandra eller Havanna och det är ju bara ett stankasst iväg.,
Nej nu ska jag testa att knäppa med fingrarna och se om jag vips har en snygg outfit på mig:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ta inga fina byxor.. du ska ju krypa hem ;)

2011-01-22 @ 19:30:49
URL: http://idamariass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0