SÅ JÄVLA UNDERBART!!

Imorse när jag gick ut för att röka så kände jag sådan lycka, MASSOR med snö hade smält och istället såg man MASSOR av härligt gräs!!
Hoppas hoppas hoppas det fortsätter töa i den här farten, då kanske all snö snart är borta.
Jaja, jag vet...det är ju BARA januari och då BORDE det vara vinter i någon månad till.
Men det skadar väl inte att hoppas? det är ju ändå trots allt 4,4 plus grader ute:)
Idag ska jag försöka städa, det ser fruktansvärt ut här hemma, särskilt i Hollys rum efter en massa lek och övernattning med Wilma.
Jag längtar sååå efter vår och sommar, nästan så det gör ont i kroppen..haha

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är du inte ensam om vill jag lova!!! Uiuiui, vad jag längtar!!!

2011-01-17 @ 11:28:30
URL: http://idamariablogg.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0