Skolinspektionen

Imorse när jag skulle lämna Holly på dagis så kom det fram två kvinnor på parkeingen och hälsade, dom var från skolinspektionen.
Jag kunde inte låta bli att le.
Dom gick med mig in och fick se när INGEN fröken mötte upp, dom fick se förvirringen om att man plötsligt skulle vara utomhus, jag förklarade att det inte fanns något schema på när man skulle vara ute eller inne utan det är helt olika.
Så vi gick ut och det kom inte 1,inte 2 utan TRE fröknar fram och hälsade så glatt.
Suprise suprise.
Till min glädje frågade en av kvinnorna från skolinspektionen mig om vi kunde gå in och prata lite.
ABSOLUT,GÄRNA!! tyckte jag.
Jag sa precis vad JAG tyckte och tänkte om denna förskola men lade även till flera ggr att Holly verkar trivas jätte bra och har aldrig klagat och det är väl de som var viktigast.
Hon höll inte med, utan sa att vi som föräldrar måste självklart känna oss TRYGGA med.
Skönt att få mycket,men långt ifrån allt sagt.
Dom hade visst fått flera mail från andra föräldrar, både i grupp och enskilda som hade negativa synpunkter vilket dom såg mycket allvarligt på.

Kommentarer
Postat av: Emily

Bra att dom tagit mailen på allvar och bra att du sa precis vad du tycker o tänker!!

2011-01-12 @ 10:22:47
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0