Svar till "Sofi"

Hur vet du att jag inte framfört något av detta?
För det har jag nämligen gjort.
Nej, jag kanske inte har fram fört varenda tanke DIREKT till dom det gäller men det är framförallt för att jag inte haft möjlighet.
När jag lämnar ska man va där och därifrån PRICK kl 9 och då känns det som att fröknarna aldrig har tid att prata om NÅGOT. Så fort man har försökt prata så känner man hur stressade dom är och att dom egentligen inte alls har tid, jag känner då att jag "tar" barnens tid.
När man hämtar är det precis samma sak och man ska vara ute från dagis kl 15 om man har schema till kl 15.
Så är det sagt på möten iallafall.
Så  då jag fått det mesta sagt är under utvecklingssamtal, (som även dom känts väldigt stressiga för att dom egewntligen inte har tid utan måste ut till barnen igen)men jag har iallafall fått det viktigaste sagt.
Att jag inte tycker det inte känns okej vid hämtning och lämning.
Mer känner jag att jag inte kunnat göra? Mer SKA jag inte behöva göra.... informationen SKA gå fram OCH gå in.
Och jag får väl skriva vad jag tycker och tänker så mycket jag vill?
Det kunde varit värre, nu skriver jag varken ut namn på fröknarna eller ens på förskolan det handlar om... vilket jag även har rätt att göra om jag så skulle vilja. Men det ser jag ingen poäng med.
Vad menar du med att vi ska byta förskola, för alls bästa?? haha... tror du att det är mitt eller Hollys fel det här?

Jag kan ju tillägga att det finns fröknar som är underbara på denna förskola med, men tyvärr inte tillräckligt starka för att stå upp för sig, men jag förstår dom, då skulle dom väl fått sparken:(

Kommentarer
Postat av: terese

denna sofi bor antagligen i en ort därdet finns många dagis eller så har hon enkelt inga barn, så då har hon inte förstånd att lämna en bättre kommentar!!!!

2011-01-18 @ 07:43:58
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0