trött på långt hår.

börjar verkligen tröttna på mitt långa fejk hår nu, precis som jag trodde.
Måste säga att jag är glad att jag har kort naturligt.
Då kan man skaffa långt hår lite när man känner för det bara.
Har man långt från början så är det ju inte så att man klipper sig kort bara för att lite då och då.
Jag tycker inte man kan göra ett skit med långt hår, iallafall inte mycket.
Locka,platta,knut,hästsvans.. boooring.
När jag har mitt korta kan jag göra sååå mycket mer.
Så snart åker löshåret bort tror jag minnsan.
Och jag får tillbaka mitt korta slitna tunna..härligt:) hahaha

Kommentarer
Postat av: Malin

Du passar mycket bättre i kort hår oxå!!

2011-01-04 @ 17:48:52
Postat av: Anonym

I`m not surprised ;)

2011-01-04 @ 18:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0