Va nu då?

När statestiken plötsligt ökar sjukt mycket helt plötsligt en dag, som jag såg nu att den gjort.
Då kan man inte låta bli att undra.
Vad är det nu på g?
Borde jag skrivit om något särskillt?
Är det någon läsarna förväntar sig att jag borde skriva?
Ja undra kan man ju alltid göra... eller det är det man måste göra eftersom det inte är någon som kommenterar.

Just nu sitter jag och kollar en av mina favvo filmer som går på 5.an Huset vid Sjön. Jag har målat naglarna, aasss coolt.haha (visar imorgon).
Nu väntar jag på att HippHipp ska börja, men det är inte förrens 23.40 idag...gäsp.

hmmm..intressant inlägg, undra varför jag skrev överhuvudtaget för??

Till L: Ja, Adam är min fästmans lillebror.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har kommit på det där med statistiken. Så här är det först tar "dom" helg och sen när det vankas vardag igen så är "dom" inne o läser flera gånger om....haha ;) Patetiskt , men liiiiilte roligt...hihi

2011-01-16 @ 23:10:56
Postat av: Ida

Jag kommenterar ;)



du är bäst!!

2011-01-16 @ 23:17:33
URL: http://idamariass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0