Varning...

...för tråkigt inlägg:)
Nej det var ingen magsjuka på g.
Jag steg nog bara för snabbt upp ur sängen.
Jag har blivit så otroligt mycket piggare sen jag började äta nyttigare, jag har ALLTID snozat på mornarna men nu hoppar jag istortsätt ur sängen när väckarklockan väcker mig.
På dagarna är jag jätte pigg med, Hela dagarna. Så skönt att känna detta, att det hjälper.
Jag kör på med löpbandet med och har även börjat med "En Kvart om dagen med Paolo Roberto"
Så OTROLIGT bra bok!!!!!!
Verkligen att rekommendera, tänkte jag skulle skriva mera om det sen.
Har precis tränat och käkat frukost, nu ska jag upp och duscha.
Min frukost: Kan inte bli mycket godare, Finn Crisps, Avokado med citron på och Äntligen har Innocent kommit till Konsum:)
"Träning är framför allt till för att må bättre - att man blir snygg är bara en trevlig bieffekt."

Kommentarer
Postat av: Ida

Så jävla duktig du är!! wohooo ;) BÄST BÄST BÄST

2011-01-26 @ 12:01:23
URL: http://idamariass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0