2011-03-09

Idag har jag inte lyft många fingrar...kan man ens skriva så?
Ja jag kan:)
Har mest slappat och tagit de jävligt lugnt.
Målat naglar, diskat lite, plockat lite här å där här hemma, satt på stödhjul,pumpat däck och sänkt sadel på Hollys gamla cykel som Ebba ska ha.... men annars inte ett enda skit. Härligt.
Adde mannen är sjuk stackarn:( har hosta och är helt grötig i halsen, hög feber har han med, så kl 16 ska han ner till vårdcentralen.
Han har legat uppe i sängen hela dagen stackarn.
Ikväll var det tänkt att vi skulle fira våran 7 års dag i förskott (efter som jag inte är hemma på fredag) med lite vin och räkor, men vi får se hur de blir med den saken.
Snart ska jag iväg och hämta min älskling på dagis...sen ska vi nog hitta på nå pyssel här hemma.
Faaan, jag e så jävla shopping sugen alltså, är inne på alla möjliga webshoppar men hittar ingenting, de kanske är bra dock. haha
På fredag åker jag till Ida som sagt,tanken är att jag ska stänna ända tills på Tisdag... ska bli sååå härligt , måtte jag hålla mig frisk bara!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Stackars adde man!! Men shit va jag håller tummarna att du inte åker på skiten.. Vi brukar ju ha otur med sånt här.. haha.. suck!! puss

2011-03-09 @ 16:45:28
URL: http://idamariass.wordpress.com
Postat av: malin

stackarn.. men i bland edet sköntatt inte göra något speciellt elin :) hoppas vi snart har tid för lite kaffe.. :) känns som allt socialt bara springer ifrån mig.. va så skönt att träffa alla på Adams kalas :)

2011-03-09 @ 19:34:00
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0