diska diska å tvätta tvätta..

varenda jäkla dag, för det tycker jag e bra???
Nja inte riktigt men det känns nästan så.
Jag vill gå ut och sätta mig i solen, men måste ännu dammsuga.
Helst av allt vill jag vara vid Bambam nu som har 40 grader på sin veranda, LITE små avis är jag minnsan.
Men vi får hoppas att hon har lika fint väder i helgen för då är ju jag där!!!
Lääääängtar.
Hade verkligen sett fram emot en hel helg med Holly och Adde... vi hade tänkt åka till Hemse badet och mysa men det kan dom ju göra själva med.
Denna helg blir en Ida helg... helger med min familj har jag ju hur många som helst framöver:) och jag älskar´t:)
Nej nu ska jag fortsätta vara duktig här hemma och hoppas på att jag hinner hem till min systeryster för en kaffe innan hämtning på dagis.
Byebye...see ya...

Kommentarer
Postat av: Ida

Va det då, jag är ledig tills på onsdag!! ;) puss

2011-03-08 @ 12:32:15
URL: http://idamariablogg.wordpress.se
Postat av: Ida

Ja såklart, det var mer ett konstanterande att jag är ledig! Vet ju att det inte går :) vi kommer ha sååå mysigt dom dagar vi får :) du kommer få en chock när du ser lägenheten nu! Hihi

2011-03-08 @ 12:45:42
URL: http://idamariablogg.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0